Dogodki

Webinar, Komunikacije nove generacije

Webinar, Komunikacije nove generacije

Družbena omrežja so postala centralni vir informiranja in komuniciranja. Podatki Valiconove raziskave Media+ kažejo, da so v zadnjih petih letih rasla predvsem omrežja, katerih osnovna komunikacija je vizualna, torej fotografija ali video. Čas pandemije je pospešil uporabo vseh digitalnih oblik komuniciranja in jih razširil tudi med tiste, ki so bili pred tem do njih še nekoliko zadržani. Kako dobro smo pripravljeni na vse te spremembe? Jim zgolj sledimo ali smo del njihovega soustvarjanja? Kako dobro poznamo generacijo, ki prihaja? Kako dobro smo pripravljeni na njihov načina občevanja in kako dobro znamo uporabljati orodja, ki jih pri tem uporabljajo? In nenazadnje, kaj vse to pomeni za naš posel, trženjsko komuniciranje?

Predavanje bo postreglo z obiljem podatkov iz raziskav, ki jih IPROM in Valicon izvajata že več let, iz katerih so jasni razvidni trendi in smer, v katero se razvija trženjsko komuniciranje, pa tudi s konkretnimi napotki za pristopanje tako k novim načinom komuniciranja kot k prihajajoči generaciji potrošnikov, ki se od nam znanih razlikuje bistveno bolj, kot si predstavljamo.

Datum: 21. 10. 2021

Ura od 9:00 do 11:00

Lokacija: dogodek na spletu

Cena: Za člane SOZ brezplačno. Za nečlane SOZ udeležba ni mogoča

Več o dogodku najdete tukaj.