Izberi dejavnost

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
TSMEDIA dejavnosti
SKD dejavnosti

Izberi pravni status

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
Seznam pravnih statusov
  • Bizi.si
  • Dogodki
  • SOZ AKADEMIJA | Pravice intelektualne lastnine v oglaševanju: ključ do (kreativnega) uspeha
Dogodki

SOZ AKADEMIJA | Pravice intelektualne lastnine v oglaševanju: ključ do (kreativnega) uspeha

2.7.2020

 SOZ AKADEMIJA | Pravice intelektualne lastnine v oglaševanju: ključ do (kreativnega) uspeha

Poznavanje avtorskih pravic (in drugih pravic intelektualne lastnine) je v samem jedru ravnotežja med pravnim redom in ustvarjalnim neredom, ki determinira svet oglaševanja. 
Brez nepotrebnega pravniškega suhoparjenja in na praktičnih primerih bomo osvetlili pravice in obveznosti avtorjev - kreativcev,  oblikovalcev in drugih ustvarjalcev avtorskih vsebin, vlogo agencij in oglaševalcev ter narisali rdečo pravno nit, ki vse skupaj povezuje. Ta nit so avtorske pravice ustvarjalcev v luči njihove kreativne svobode ter pravna odgovornost avtorjev, agencij in oglaševalcev drug do drugega, do sebe in do vseh nas. 
Na poti bomo neizogibno trčili v problem plagiatov, dovoljenih in nedovoljenih priredb in predelav. Vprašali se bomo, kdo kopira in kdo ustvarja, kaj je oglaševalsko pravo in kje so meje ustvarjalne etike, tudi v luči Slovenskega oglaševalskega kodeksa. 
Področje intelektualne lastnine v oglaševanju se razvija z bliskovito naglico, zato se bomo ozrli tudi v prihodnost, ki jo vse bolj določajo direktiva in uredbe skupnega evropskega prostora.

 

O govorcu

Jaka Repanšek, MBA, Republis 


Jaka Repanšek se skoraj dvajset let poklicno in strokovno ukvarja s pravom intelektualne lastnine (s poudarkom na avtorskem pravu), pravom oglaševanja, internetnim in medijskim pravom ter z upravljanjem poslovnih procesov na področju t.i. »TIME« podjetij (telecoms, internet, media, entertainment) v Sloveniji in tujini, kar je privedlo do ustanovitve svetovalne družbe RePublis. 

S SOZ sodeluje od ustanovitve projektov NRB, RPN in MOSS, spisal pa je tudi dokument Dobre prakse o avtorski pravici v oglaševanju. V mandatu 1. 12. 2019 / 30. 11. 2022 je član in tudi predsednik Oglaševalskega razsodišča.

Je soavtor knjige Medijsko pravo ter avtor številnih strokovnih člankov. Kot visokošolski učitelj predava na oddelku za fotografijo VIST (etika in regulativa) ter na Visoki šoli za poslovne vede (regulativa oglaševanja) ter na seminarjih in konferencah doma in v tujini. 
Repanšek je univerzitetni diplomirani pravnik (Pravna fakulteta Univerze v Ljubljani) z zaključenim specialističnim študijem evropskega prava (Univerza v Cambridgeu in PF v Ljubljani) in MBA (CIMBA, University of Kansas, ZDA) in je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj. 

V prostem času je strasten popotnik in športni pilot.

Datum : 2. 7.2020   

Ura od 9:00

do 12:00  

Lokacija: Telekom Slovenije, Cigaletova 15, Ljubljana

Cena:  za člane brezplačno, za nečlane SOZ udeležba ni mogoča

Več o dogodku najdete tukaj.


< Na seznam
© Vse pravice pridržane 1997-2020 TSmedia, medijske vsebine in storitve, d.o.o