Dogodki

Raziskovanje in načrtovanje uporabniške izkušnje

Raziskovanje in načrtovanje uporabniške izkušnje

Prenova ali oblikovanje digitalne izkušnje (spletnega mesta ali aplikacije) je zahteven proces, ki poleg tehnološkega znanja in opreme zahteva predvsem razumevanje ciljev in ciljnih skupin oz. uporabnikov, da lahko načrtujemo optimalno uporabniško izkušnjo. V poplavi praktično enakih izdelkov in storitev postane poleg cene uporabniška izkušnja lahko ključna za dodajanje vrednosti in ustvarjanje prednosti. Kako se lotiti raziskovanja trga in naših uporabnikov, da bomo razumeli kakšna naj bo optimalna uporabniška izkušnja? Kako optimizirati izkušnjo za različne segmente? Kako organizirati proces implementacije? Kako spremljati rezultate postavljene izkušnje? Kdaj vemo, da smo na pravi poti in katere benchmarke spremljamo?

Žiga Vraničar, Živa Prelog in Miha Ceglar (Renderspace) bodo predstavili metode in jih prikazali na praktičnih primerih. Udeleženci delavnice bodo tudi zavihali rokave in se preizkusili v praktičnih nalogah, ki jim bodo pomagale razumeti, kako se lotiti prenove ali postavitve novega uporabniške izkušnje na spletnem mestu ali v aplikaciji.

Spoznali bomo:
  • osnove razumevanja vrst uporabniških izkušenj,
  • metode raziskovanja uporabnikov,
  • proces popisovanja uporabniških poti,
  • definicijo konverzij,
  • metode in proces implementacije digitalnih izkušenj (spletnih mest in aplikacij),
  • vzpostavitev povratne zanke učinkovitosti in uspešnosti v obliki analitike.
Komu je izobraževanje namenjeno?

Izobraževanje je namenjeno vsem, ki želite razumeti in zboljšati uporabniško izkušnjo na vašem spletnem mestu in na ostalih digitalnih kanalih. Torej vsem, ki ste odgovorni za marketing ter uporabniško in potrošniško izkušnjo: specialisti za marketing in digitalni marketing, marketing managerji, produktni managerji, specialisti za spletno prodajo, oblikovalci, analitiki, specialisti za podporo strankam.

Datum: 15.4.2021
Ura od 16:00  do 19:00

Lokacija: ZOOM

Več o dogodku najdete tukaj.