Dogodki

Praksa izvajanja DDV pri spletnih prodajah

Praksa izvajanja DDV pri spletnih prodajah

Namen seminarja

V zadnjih letih so spletne prodaje v vedno večjem porastu. Ponudba je pestra in zajema tako storitve kot tudi blago.

Pri tovrstnih prodajah pa velja vrsta DDV posebnosti! Treba je natančno poznati, kakšna storitev se opravlja in komu, saj sta od tega odvisni uporaba pravila določanja kraja in način plačila DDV.

Posebnosti veljajo tudi pri prodajah blaga na daljavo, pri čemer je treba upoštevati nekatere izjeme, ki so vezane na točno vrsto blaga. Prodaje blaga na daljavo pa so lahko del zaporednih dobav blaga, pri čemer so lahko vpleteni tako davčni zavezanci kot končni potrošniki.

Pasti se skrivajo tudi pri nabavah blaga in storitev preko spleta, zato morajo biti davčni zavezanci pri tem še posebej previdni, saj se lahko v nasprotnem primeru zgodi, da plačnik DDV ni prava oseba.

Iz programa seminarja

  1. DDV pri elektronskih storitvah:
  • Kaj so elektronsko opravljene storitve – s čim si pomagamo pri ugotovitvah?
  • Elektronske storitve, ki jih prejme davčni zavezanec (obveznosti izvajalca, izdajanje računov, poročanje).
  • Elektronske storitve, ki jih prejme oseba, ki ni davčni zavezanec (kako se pravilno določi kraj, kako se obračuna DDV drugih držav članic in izdajanje računov v tretje države).
  • Uporaba mini VEM sistema.
  • Opozorila pri prejemanju elektronskih storitev iz tujine (kaj če tujec obračuna slovenski DDV).
  • Razlikovanje med elektronskimi storitvami in storitvami izobraževanja in zgledi.
  1. DDV pri prodaji in nabavi blaga preko spleta:
  • Prodaje blaga iz Slovenije v druge države članice.
  • Dobava blaga na daljavo (obveznosti v drugih državah članicah, obveznost poročanja, izdajanje računov).
  • Uporaba EU VEM in uvoznega VEM sistema
  • Nabava blaga preko spleta (pravočasnost obračuna DDV, prejem računa z lokalnim DDV).
  • Skladiščenje blaga v drugi državi članici in prodaje preko spleta.
  • Dobave blaga na daljavo kot del zaporednih dobav blaga.
  • Izvoz in uvoz blaga preko spleta.

Potek seminarja

Seminar bo potekal sočasno (z udeležbo in online - preko ZOOM), med 09.00 in 12.00. Tekom predavanja naredimo 20 minutni odmor. Mesta na izvedbi so omejena!

Za udeležbo preko online prenosa potrebujete le računalnik in dostop do interneta. Če se nam na izvedbi ne boste mogli pridružiti, boste povabljeni na ponovitev.

Vsa navodila in napotke glede izvedbe boste prejeli na vaš elektronski naslov - 1 dan pred izvedbo. Tekom webinarja in seminarja bo mogoče zastaviti vprašanja, tako da vam bo predavateljica sproti podala odgovore na morebitne izzive in težave s katerimi se soočate. Vabimo pa vas, da nam vprašanja pošljete že vnaprej (na email: larisa.berginc@dashofer.si).

Komu je namenjen

Seminar je namenjen vsem, ki se ukvarjajo z nabavo ali prodajo storitev oziroma blaga preko spleta.

Datum: 24.11.2023

Ura: od  9.00 do 12.00

Cena: 240 Eur

Lokacija: Dogodek na spletu

Več o dogodku najdete tukaj