Izberi dejavnost

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
TSMEDIA dejavnosti
SKD dejavnosti

Izberi pravni status

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
Seznam pravnih statusov
Blog

5 skrivnosti: Kako do zvestobe strank?

Podjetja, še posebej manjša in srednje velika, danes veliko denarja in časa vlagajo v ozaveščanje morebitnih strank o svojem izdelku in njegovi dodani vrednosti.

Podjetja, še posebej manjša in srednje velika, danes veliko denarja in časa vlagajo v ozaveščanje morebitnih strank o svojem izdelku in njegovi dodani vrednosti. S tem ne bi bilo nič narobe, če ne bi pozabili na pomen zvestobe strank.

Ko boste predstavnikom ciljne skupine predstavili dodano vrednost svojega izdelka, jim boste tega prodali skladno s povpraševanjem. Kaj pa pozneje? Pomembno je, da se stranke vračajo. Zapisano še toliko bolj drži za podjetja, ki ponujajo storitve.

Velja pravilo, da je za podjetje večji strošek iskanje novih strank kot spodbujanje obstoječih, da se vračajo. Prav temu bi se torej moralo posvetiti vsako podjetje. Kako torej doseči, da se bodo stranke vračale k vam?

1. Ostanite v stiku

Če še nimate baze svojih strank, jo čim prej ustvarite. Z obveščanjem obstoječih strank prek e-pošte jim boste pokazali, da jih cenite, in jih spodbudili, da se k vam vračajo. Zelo koristno je tudi segmentiranje baze. Poznavanje potreb svojih strank vam omogoča, da jih razdelite po skupinah in jim pošiljajte prilagojena obvestila. Če so vaše stranke podjetja, potem vam pri segmentaciji obstoječe baze lahko pomaga tudi bizi.si. Več o tem si lahko preberete tukaj.

Svetujemo vam, da na svoji spletni strani ustvarite tudi blog. Pišite o stvareh, ki zanimajo vaše stranke, bodite prisotni na družbenih omrežjih in bodite v stiku s svojimi strankami na vsakem koraku.

2. Ob nakupu naj se počutijo kot zmagovalci

Posameznik ob nakupu porablja denar, ki ga je težko prislužil. Zato poskrbite, da po nakupu ne bo odšel z občutkom slabe vesti, ker je porabil preveč denarja. Naj se ob nakupu počuti kot zmagovalec, naj začuti, koliko je pridobil z vašim izdelkom. Razmislite o načinih, s katerimi lahko stranki pokažete, da je prav ona vaša najpomembnejša stranka tekočega dne ali tedna. Ob nakupu ji čestitajte, pohvalite njeno odločitev in ponovno izpostavite prednosti, ki jih je stranka pridobila z nakupom vašega izdelka ali storitve.

3. Okrepite stike s skupnostjo

Ljudje tudi v podjetništvu radi vidijo socialno noto. Če je le mogoče, podarite nekaj svojih izdelkov ali ponudite brezplačne storitve tistim, ki to potrebujejo. Podarite lahko tudi predmete, ki bi skupnosti koristili, vi pa jih pri poslovanju ne potrebujete več, ali pa zaradi manjše napake za podjetje niso več uporabni, a so še vedno varni za uporabo. Bodite del skupnosti, pomagajte jo ustvarjati. Ljudje raje izberejo ponudnika, ki ne gleda zgolj na svoj dobiček, pač pa tudi sam deluje dobrodelno. Tako tudi sami dobijo občutek, da sodelujejo pri dobrih delih podjetja.

Vendar bodite pozorni. Ljudje hitro opazijo razliko med pristno in zaigrano željo po dobrodelnosti. Razmislite o ciljih, ki jih želite doseči. Če je mogoče, poiščite vsebinsko povezavo med dejavnostjo svojega podjetja in načinom, s katerim želite pomagati skupnosti. Naj imajo vaša dobrodelna dejanja dolgoročno vizijo, katere rezultati bodo oprijemljive izboljšave.

4. Stranke so VIP

Zvestobo strank si boste najlažje zagotovili tako, da se bodo počutile cenjene. Zavedajo naj se, da so za vas izjemnega pomena. Nove izdelke najprej ponudite njim, seveda to tudi izpostavite. Če organizirate posebne dogodke, jih nanje povabite. Če vaša panoga to dopušča, jim ponudite 24-urno brezplačno asistenco. Naj izkusijo ekskluzivno obravnavo.

5. Cenite tudi svoje zaposlene

Samo zaposleni, ki se na delovnem mestu počutijo dobro, bodo poskrbeli, da se bodo tako počutile tudi stranke. Zaposleni so namreč tisti, ki strankam kot ogledalo predstavljajo vpogled v podjetje. Od vaših delavcev je torej odvisno, ali se bodo stranke vračale.

Poskrbite, da se bodo vaši zaposleni radi vračali na delovno mesto. Sami ste jih izbrali, zato jim tudi pustite proste roke pri odločanju. Pozitivno delovno okolje neposredno vpliva na delo s strankami.

Preberite še:

9 nasvetov: S pozitivno organizacijsko kulturo izboljšajte delovno vnemo

Spoznajte svoje potencialne stranke

7 korakov do uspešne prodaje

Vaš bizi.si


< Na seznam
© Vse pravice pridržane 1997-2016 TSmedia, medijske vsebine in storitve, d.o.o