Izberi dejavnost

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
TSMEDIA dejavnosti
SKD dejavnosti

Izberi pravni status

Z vnosom "?", nekje v polju, se vam bodo prikazali le trenutno izbrani elementi.
Odstrani izbrano
Seznam pravnih statusov
Novice

Št. 1 za vaš poslovni uspeh = LinkedIn

Kar 71 % uporabnikov spleta uporablja družbene medije. Ti vplivajo že na 75 % nakupnih odločitev. Uporabniki kar 65 % poslovnih priložnosti, stikov, potencialnih strank pridobijo z LinkedInom.

Št. 1 za vaš poslovni uspeh = LinkedIn

Zakaj je vaša prisotnost na LinkedInu tako pomembna za vašo prodajo, trženje in kadrovanje.

Nekaj dejstev o LinkedInu

  • poslovno omrežje, 500+ milijonov članov, več kot 50 % poslovnih ljudi na svetu 
  • visoko se uvršča na Google in drugih brskalnikih
  • 56 % kupcev raziskuje ponudnike prek LinkedInovih profilov
  • 44 % kupcev je našlo potencialne ponudnike prek LinkedIna
  • LinkedInovo sporočilo ima 7x večjo stopnjo odpiranja kot klasična elektronska pošta
  • je 4-krat bolj učinkovito orodje za B2B kot Facebook ali Twitter
  • nekatera podjetja so s pomočjo LinkedIna povečala prodajo tudi do 40 %
  • združuje moči z Microsoftom za še boljšo uporabniško izkušnjo.

Če še ne uporabljate LinkedIna (ali ga ne uporabljate profesionalno) ste izgubili vaš največji vir za nove potencialne stranke in več prodaje. LinkedIn ponuja številne možnosti za poslovanje po svetu in v Sloveniji.

Formula za 100 % uspeh na LinkedInu je imeti osebni profesionalni profil ključnih ljudi v podjetju in stran podjetja na LinkedInu.

Osebni profil

Osebni profil je vaša poslovna vizitka in naj tako tudi deluje. Osvetljuje vašo osebno blagovno znamko kot strokovnjaka z določenega področja in delovnimi izkušnjami. Osnovno vodilo je katerega od ciljnih trgov (delodajalce, stranke, investitorje itd.) boste nagovarjali s profilom. Vaši zaposleni so nosilci vaše blagovne znamke in na svojih profilih predstavljajo vaše podjetje in vašo ponudbo (viralni marketing).

4 ključni elementi osebnega profila

Po teh ključnih elementih vas potencialni poslovni partnerji najdejo tako na Googlu kot na LinkedInu.

  1. Profesionalna fotografija: obstaja 7-krat večja verjetnost, da vas bodo našli in kontaktirali.
  2. Značilen naslov profila: je prvi opis, ki ga bodo ljudje videli.
  3. Kontaktni podatki: kjer katerih želite, da z vami interesenti kontaktirajo.
  4. Povzetek oziroma predstavitev: najboljše spletne identitete so osredotočene na tisto, kar vas naredi edinstvene in kar lahko ponudimo.

Osebni profil ima še zelo veliko sestavnih elementov: delovne izkušnje, kompetence, priporočila, znanje tujih jezikov, izobrazba, certifikati, publikacije, prostovoljstvo itd.

Vaš profil mora biti ambiciozen, profesionalen, tržno usmerjena predstavitev (in ne osebni življenjepis). Imeti morate vsaj 501 povezave, ker se ljudje na LinkedInu radi povezujejo s povezanimi ljudmi.

Aktivno ukvarjanje s profilom priporoča tudi Forbes. Predlagajo številne na videz manj pomembne ukrepe, ki pa v kombinaciji močno povečajo učinkovitost profila: profesionalna profilna fotografija, udaren povzetek, proaktivno delovanje (lpovezave, povabilo na drugo stran in podobno aktivno delovanje v skupini, ki vam je po interesih najbližje, urejanje in spodbujanje priporočil).

Prav tako lahko vključujete povezave do spletnih strani, brošur in drugih dokumentov, ki povečajo vašo verodostojnost. Rubrika priporočil omogoča, da objavite pričevanja zadovoljnih strank in partnerjev.

Stran vašega podjetja na LinkedInu

Stran podjetja predstavlja izdelke ali storitve, možnost zaposlovanja in blagovno znamko. V Sloveniji 37 % vseh podjetij uporablja družbena omrežja, stran podjetja na LinkedInu jih ima nekaj več kot 3 %.

V prvi vrsti naj se podjetje profesionalno predstavi. Bodite najdeni, uporabite strategije in taktike za privabljanje potencialnih strank na svoje strani. Zgraditi skupnost, skupine vam lahko pomagajo graditi zelo ciljno usmerjene ali velike bazene ciljanih strank, promocija, akcije, priporočila vaših strank.

Vključuje naj multimedijo (video, Power Point, gradiva itd.). Vizualni elementi precej povečajo zanimivost strani in tudi prepoznavnost blagovne znamke. Podjetja morajo vključiti tudi svoje zaposlene kot ambasadorje svojega podjetja.

  • Bodite najdeni, uporabite strategije in taktike za privabljanje potencialnih strank na svoje strani.
  • Vključuje naj multimedijo (video, Power Point, gradiva itd.). Vizualni elementi precej povečajo zanimivost strani in tudi prepoznavnost blagovne znamke.
  • Podjetja morajo vključiti tudi svoje zaposlene kot ambasadorje svojega podjetja. Vaši zaposleni postanejo avtomatično sledilci podjetja.
  • Zaposleni in podjetja lahko uporabljajo ključne besede v svojih profilih, tako da bodo v rezultatih iskanja še boljši.
  • Uporabite oglase LinkedIn. Z oglasi lahko promovirate izdelke, položaje in storitve ciljni B2B ciljni skupini.
  • V prvi vrsti naj se podjetje profesionalno predstavi. Bodite najdeni, uporabite strategije in taktike za privabljanje potencialnih strank na svoje strani. Zgraditi skupnost, skupine vam lahko pomagajo graditi zelo ciljno usmerjene ali velike bazene ciljanih strank, promocija, akcije, priporočila vaših strank.
  • Vključujejo naj multimedijo (video, power point, gradiva, itd.). Vizualni elementi precej povečajo zanimivost strani in tudi prepoznavnost blagovne znamke. Podjetja morajo vključiti tudi svoje zaposlene kot ambasadorje svojega podjetja.
  • Če se uporabljajo strateško, bodo ta orodja pomagala izboljšati vašo konkurenčnost.

Medtem, ko berete ta članek milijoni strokovnjakov dodajajo informacije na njihove profile, izmenjavo pomembna spoznanja in se povezujejo med seboj na LinkedInu.

Naučite se izdelati ter upravljati osebni profil na LinkedInu, stran podjetja na Linkedinu, predstaviti svojo blagovno znamko, tržiti, prodajati, iskati nove poslovne priložnosti s podjetnico in predavateljico mag. Brigito Lazar Lunder, MBA. Ima več kot 25 letne izkušnje v marketingu in prodaji. Vabljena predavateljica na mednarodnih konferencah. Avtorica številnih člankov. Svetuje domačim in tujim podjetjem pri učinkoviti uporabi LinkedInaPodjetnica, ki je z LinkedInom v zadnjih 5 letih pridobila večino poslovnih priložnosti (ZDA, Avstralija, Anglija, Nemčija, Slovenija in Adriatic regija). Njen profil na LinkedInu je med top 1 % na svetu.

Več na: www.planbplus.biz

Poletna Akademija LinkedIn

19. 7. – 23. 8. – 20. 9. 2018

Poletna Akademija LinkedIn: 2 delavnici = - 20 %, 3 delavnice = cena 2 delavnic!


< Na seznam
© Vse pravice pridržane 1997-2016 TSmedia, medijske vsebine in storitve, d.o.o