Novice

Živčni in raztreseni zaradi še tretjega obiska inšpekcije v istem tednu?

Kdor se je v Sloveniji lotil podjetništva, je dobro seznanjen s številnimi birokratskimi ovirami, zakonskimi nejasnostmi in protislovji ter omejitvami.

Živčni in raztreseni zaradi še tretjega obiska inšpekcije v istem tednu?

Podjetniki, ki so že odpri svoj s.p. ali d.o.o., bodo znali povedati, da se je zgodba tu šele začela. Še preden so na trg poslali svoj prvi izdelek ali pa ponudili svojo prvo storitev, so se morali uspešno lotiti raznih birokratskih nesmislov, ki so jih pričakali na začetku njihove podjetniške poti. In mnogi so na začetku poti obupali, saj se niso uspeli prebiti skozi stotine členov zapletene in nejasne zakonodaje.

Podjetnike, ki jim je to uspelo in so začeli poslovati, pa je v najboljšem primeru po takoj v začetku tekočega leta že pričakalo »presenečenje« v obliki oddaje zaključnih bilanc. Morda so se na poti do tja soočali tudi s težavami v povezavi z obračunom DDV-ja, davčnih olajšav, obračunov plač, rednimi inšpekcijski pregledi … Nešteto je davčnih primerov, na katere mora poleg prodaje svojega izdelka in storitev misliti podjetnik.

Ko so podjetniki uspeli premagati vse naštete težave, so se v želji po širjenju posla in prihodkov morda odločili za kandidiranje na javnih ali evropskih razpisih, ki s seboj prinašajo kup nerazumnih in nerazumljivih zahtev. Če v podjetju ni posebnega oddelka, ki bi se ukvarjal samo s pripravo zahtevne dokumentacije za razpise, je kandidiranje lahko velikokrat neuspešno.

Veliko pomoči pa kljub unikatnim izdelkom in storitvam ter zanosu, zagnanosti in entuziazmu potrebujejo podjetniki, ki so se odločili prodreti v tujino. In to velja tako za tiste, ki so ali na slovenskem trgu že uspeli, kot za tiste, ki bodo na svojo podjetniško pot prvič stopili na tujih trgih, na primer v državah znotraj EU in zunaj EU, ali pa denimo na Kickstarterju.

Po pričevanjih pogumnežev, ki so se podali na zahtevno podjetniško pot, na slovenskem trgu manjka ponudnikov, ki bi zanje poskrbeli v celoti. Pomagali tako pri odprtju podjetja, svetovali v povezavi z njihovimi finančnimi, davčnimi in marketinškimi dilemami ter nenazadnje, postavili in skrbeli za njihovo spletno stran in družbena omrežja.